3 Ekim 2018 Çarşamba

Ara Dağıtım Çerçevesi (Paneli) Nedir?


Ara Dağıtım Çerçevesi (IDF), örneğin bir kat dağıtıcısı (Rack kabinet de denir ), bir kablolama yapısının alt dağıtıcısıdır. Kablolama yapısındaki ara dağıtıcıdır ve hub, yönlendirici ve patch panelleri içerebilir. Buradan, abone veya kat kabloları doğrudan abone bağlantı kutularına gider. Böyle bir ara bağlantı noktasında, abone hatları çapraz bağlantı yoluyla bireysel servislere bağlanabilir. Ek olarak, bir ara dağıtım çerçevesi, ana dağıtım panosundan gelen kablolar için bir dağıtım noktası olarak hizmet edebilir.

 
Ana Dağıtım Çerçevesine Çoğunlukla Fiber Optik Kablo İle Bağlanan Ara Dağıtım Çerçeveleri (Panelleri)

Herhangi bir dağıtım odasında bulunan bir IDF rafı, patch panellere ek olarak dağıtım (kenar) anahtarlarına, yönlendiricilere, güç kaynaklarına, akülere ve UPS sistemlerine sahip olabilir.

Hiç yorum yok: